Godfall Challenger Edition Story Upgrade
This is an upgrade to Godfall: Challenger Edition that adds all content included in the Godfall: Ultimate Edition, including the original campaign story content, the Fire & Darkness Expansion, and the Ascended and Pre-order Cosmetic Packs.
Aperion is on the precipice of ruin. You are the last of the Valorian knights, god-like warriors able to equip Valorplates, legendary armor sets that transform wielders into unstoppable masters of melee combat. Tear through foes as you climb through the elemental realms and challenge the mad god, Macros who awaits you at the top. Ascend in Godfall, the first-of-its-kind, looter-slasher, melee action-RPG.