Goosebumps: Terror in Little Creek
Enter the chilling world of Goosebumps in Goosebumps: Terror in Little Creek! Step into the shoes of Sloane Spencer, a young teen caught in a town of nightmares, as you unravel eerie mysteries, confront sinister monsters, and navigate haunted locations inspired by R.L. Stine’s legendary book series. Solve puzzles, evade creatures, and uncover the dark secrets lurking in the shadows—all while experiencing the Goosebumps signature blend of spooky adventure and playful twists that has captivated millions of fans both young and young at heart.
ORIGINAL GOOSEBUMPS STORY – Experience a brand-new Goosebumps mystery, crafted exclusively for the game. Encounter fresh terrors inspired by the book series while uncovering the unsettling truths hidden within the town of Little Creek.
SUSPENSEFUL EXPLORATION – Traverse the fog-filled streets of Little Creek, creep through abandoned theaters, and sneak through dark libraries teeming with secrets. Every shadow hides a new spooky surprise waiting to be uncovered.
MYSTERIOUS CHALLENGES – Test your wits with mind-bending puzzles, interactive contraptions, and clever riddles that stand between you and the truth behind Little Creek’s supernatural happenings.
STAY ONE STEP AHEAD OF LURKING THREATS! Use stealth and cunning to evade terrifying monsters or fight back using your trusty slingshot and the help of a haunted book you’ve discovered.
MONSTERS OF THE UNKNOWN – Face a dreadful roster of monsters, inspired by classic Goosebumps frights but reimagined for an all-new nightmare-filled experience. Survive their relentless pursuit and uncover their dark origins.
MULTIPLE ENDINGS – Your choices shape the fate of Sloane and her friends. Can you unearth the full truth behind Little Creek’s horrors, or will the town’s mysteries consume you?