Gorotsuki Paradise
Gorotsuki Paradise is a PvP card game where you build your deck during the match.
Click a card to view its details. Each card has a Power, Type, and Class, and most cards also have effects. You’ll learn what the effects do as you play!
Once both players have finished playing and both hands are empty, the showdown begins. The player with the higher total Power in a lane gains the Reward Card in that lane, and the player with the higher total Power on the entire field gains points equal to the current round number. In the case of a tie, the first player has priority.
After the showdown, the game moves on to the next round. All cards on the field are returned to their owner’s deck, and each player is again dealt 3 random cards from their deck. First and second player are then switched.
Before playing cards, you can spend a Swap Token to place a card from your hand on the bottom of your deck, then draw the top card of your deck. To do this, drag and drop a card from your hand back into your own deck. You gain 1 Swap Token at the start of each round. You can also save them up and perform a big round of swaps later in the game.
From then on, whenever both players’ hands reach 0 cards, a showdown begins. Continue having showdowns and gaining points; the first player to reach 30 points is the winner.