GRAFT
▓ There’s an old story, so old it was old when the Arc was first built. The hero Theseus’s decaying ship is replaced, piece by piece, until none of the original parts remain. Is it still the same ship?
▓ Explore a dying world haunted by darkly fascinating characters and nightmarish monsters as you delve into the mysteries of the Arc. Tear pieces from your enemies to transform yourself into something new—something capable of surviving the horrors that prowl around you. Every Graft brings with it some piece of its previous owner’s identity, changing more than just your physical body.