Gran Saga
The Kingdom of Ethprozen is a prosperous land blessed by the Goddess and defended by the Knights of the Realm, courageous individuals who have sworn to uphold the Goddess’ will and protect the people of Ethprozen. Only those chosen to wield the power of Gran Weapons may join the Order, and only Knights of the highest caliber may one day attain the honorable title of Gran Knight.
Join Las and his comrades as they embark on a journey that will set a brand new legend in motion - prepare for thrilling adventures, countless perils and memorable encounters.
Vivid characters, spectacular worlds and riveting stories are brought to life by a cast of world-renowned Japanese voice actors and ultra-high quality game graphics. Immerse yourself completely in every chapter of the story through impressive fully-voiced, cinematic cutscenes, as well as an exclusive soundtrack composed by the legendary Yoko Shimomura.
All characters in Gran Saga are modeled in full-3D, and are recruitable without any gacha systems. Strategize and build dynamic teams from a lineup of charismatic knights, each with their own element and unique combat abilities.
▶ Challenge Single and Multiplayer Battle Content
Gran Saga offers a huge volume of battle contents and game modes to put your combat skills to the test. Fly solo, or join a Guild to combine your strength with other players and clear the highest difficulty dungeons.
Equip characters with unique Gran Weapons that can lead your team to victory. Certain Gran Weapons contain the power to completely transform characters, lending them the strength to take on even the strongest foes.
▶ Adventure Anytime, Anywhere
Play Gran Saga wherever you are, with support for seamless cross-play on PC, mobile and tablet. Enjoy PC-level graphics, optimized for mobile and tablet devices.