Grand Theft Auto V Enhanced
When a young street hustler, a retired bank robber, and a terrifying psychopath find themselves entangled with some of the most frightening and deranged elements of the criminal underworld, the U.S. government, and the entertainment industry, they must pull off a series of dangerous heists to survive in a ruthless city in which they can trust nobody — least of all each other.
Current PC players can transfer both GTAV Story Mode progress and GTA Online characters and progression with a one-time migration from the legacy version of GTAV to GTAV Enhanced.
Quicker access to the action as the world of Los Santos and Blaine County load in faster than ever before by using SSD and DirectStorage on supported devices.
Enhanced audio with support for Dolby Atmos and improved fidelity of speech, cinematics, and music.* Hear the sounds of the world with pinpoint precision: the throttle of a stolen supercar, the rattle of neighboring gunfire, the roar of a helicopter overhead, and more.
Experience GTA Online, a dynamic and ever-evolving online universe for up to 30 players, where you can rise from street-level hustler to become a kingpin of your own criminal empire.
Enjoy new high-performance vehicle upgrades and improvements like the Career Builder as well as all GTA Online gameplay upgrades, expansions, and content released since launch, ready to enjoy solo or with friends. Pull off daring co-operative Heists, enter adrenaline-fueled Stunt Races, compete in unique Adversary Modes, or hang out in social spaces including nightclubs, arcades, penthouse parties, car meetups, and much more.
Step into Hao’s Special Works at the Los Santos Car Meet, featuring elite new upgrades and exclusive modifications. Then take these high-performance vehicles into HSW races, new time trials, and more.
Get started in GTA Online with the tools of the trade. Quickly choose from one of four businesses — Biker, Executive, Nightclub Owner, or Gunrunner — and select from properties, powerhouse vehicles, and weaponry to kick-start your enterprise.
Immediately access everything GTA Online has to offer right from the main menu, including the latest and most popular updates.