GRID Legends
Take the spotlight in the dramatic racing story “Driven to Glory”, featuring revolutionary virtual production cutscenes. Experience edge-of-your-seat action, see the controversy in the paddock, and overcome the infamous Ravenwest Motorsport in your fight to the front of the pack.
GRID Legends delivers thrilling action, incredible variety, and innovative ways to enjoy the excitement of motorsport with friends and other drivers across the world.
GRID Legends’ incredible action racing is best enjoyed with friends and fellow drivers. Seamlessly enter the action, organize the perfect multiplayer session, and create stories with other racers with our innovative social online options.