We’re excited to launch the game in Early Access, allowing our players to dive in and start managing their team right away. By incorporating player feedback and suggestions, we aim to improve the game collaboratively, ensuring it reaches its full potential. Together, we’ll create a much better racing management experience.
Our plan is to release the full game within the next 6 months. This timeline allows us to implement all the initially planned features and enhance the game further, ensuring an even better experience for our players.
For the full version of the game, we aim to expand the roster of cars, teams, drivers, and tracks, providing players with a richer and more diverse experience. Additionally, we plan to implement refined gameplay mechanics and new features based on feedback from our Early Access community, ensuring a polished and comprehensive final release.
We plan the Early Access version of our game to offer players a robust experience with extensive content and a fully playable career mode, starting in GT4 and culminating in the Hypercar category. For more details, please refer to the "About This Game" section below.
During Early Access, players can purchase the Deluxe Edition at a discounted rate, which includes two exclusive cars: the Aston Martin Valkyrie AMR Pro and the Bugatti Bolide. After the Full Launch, the game will offer a Base Edition at the same price, while the Deluxe Edition's price will increase.
We listen to every feedback from players. We have an official Discord server where we discuss the game with our players. We also constantly check Steam discussions. Players can give us feedback and suggestions via these options. Since we're going to launch early, we expect our players to report all kinds of bugs, and give us feedbacks that'll improve the game. We want to develop the game with our players.