Guacamelee! 2
Brawling has never been more beautiful! The long-awaited sequel to the smash hit action-platformer is here: Guacamelee! 2 brings luchador Juan Aguacate out of retirement for a stunning new Metroidvania-style adventure.
Explore a huge, hand-crafted world inspired by Mexican culture and folklore, filled with sassy new villains and weirdos (and a few old friends!). Learn a deep repertoire of bone-crunching moves to fend off the skeletal hordes and overcome a multitude of platforming challenges.