Guild Of Ascension
Guild of Ascension is a Tactical-Action-RPG with rogue-lite elements, mixing turn-based combat with real-time action combo system.
Craft weapons, learn skills, befriend critters, encounter bizarre creatures, and fight giant Bosses in your Ascension of the Tower!
The Tower grants you few seconds to act freely during your turn, make sure to use them wisely by learning and master your weapons combo and special attacks.
If your group wants to succeed in the Tower, it must plan and act in perfect harmony, like they are sharing the same mind.
The Tower will reward you after each fight, keep the money and materials for the guild.
But make sure to ask for privileges that will help you during your next challenges, as climbing the Tower is no easy task.
Once you are back from you lastest trip in the Tower, make sure to ask the Guild to craft you some new equipment.
Once you find the Guardians of the Tower floors, don't be afraid by their massive size, and use what you learned to overcome the challenge!