Habitus
In Zehergrad, crime is a disease. Interrogate suspects, make impossible political choices, and decide a city's fate — where no ending is truly happy.In Zehergrad, crime is a disease.
You are Inspector Mehmed Başar, one of the masked Physicians. Your task: uncover the darkest secrets buried in this toxic industrial hell.
Hatred between the Nezakone gangs and the city's migrant workers is tearing Zehergrad apart. Caught between Mayor Kashgar's ruthless ambition and Chief Physician Tümer Başova's obsession with "treating crime as a disease," every investigation drags you deeper into a moral abyss.
Intense Interrogation System — A realistic stress and health system inspired by TTRPGs. How far will you go to make a suspect talk? Electricity, pressure, or mercy — the choice is yours.
Branching Story & Political Choices — Every decision shifts the balance between the Nezakone and the migrant workers. Will you side with the Mayor, or the Chief Physician?
Industrial Dark Atmosphere — Rusting factories, toxic fog, roaring machinery, and endless acid rain.
Rich Lore & Worldbuilding — The ruins of the Communist Union, the Nezakone uprisings, and the dark history of the Habitus Project.
Multiple Endings — The city's fate is entirely in your hands. None of them are truly happy.