Hades
Defy the god of the dead as you hack and slash your way out of the Underworld in this rogue-like dungeon crawler from the creators of Bastion and Transistor.
Supergiant's critically acclaimed titles, including the fast-paced action of Bastion, the rich atmosphere and depth of Transistor, and the character-driven storytelling of Pyre.
As the immortal Prince of the Underworld, you'll wield the powers and mythic weapons of Olympus to break free from the clutches of the god of the dead himself, while growing stronger and unraveling more of the story with each unique escape attempt.