Haven
Yu and Kay have escaped to a forgotten planet, leaving everything they knew behind.
Haven is a charming and unusual sci-fi RPG about love prevailing above all else, although between its thrilling gravity boot rides and respectable combat are long spans of monotonous resource gathering and clean-up.
Haven follows lovers on the run as they navigate a strange, alien world and try to build a better future. There are plenty of rough patches along the way, but these daring explorers make the journey worthwhile.
Requires a 64-bit processor and operating system. Controller supported and recommended.