Master of Realities Expansion Pass
Renegades! MY.GAMES team has made a tough decision to discontinue HAWKED services in the nearest future. Starting on March 11, all in-game purchases and payments will be disabled. The servers will remain fully operational until June 9th, after which the game and its online services will be permanently retired. For more details, please visit the official website.
Adventure in worlds beyond with the Master of Realities Expansion Pass. Amp up your loadout with special weapons and Artifacts, ready to battle strange new enemies and loot even more treasure!