Heard of the Story?
A cosy medieval city-building simulation game with self-aware AI villagers who think, reason, and tell their own unique tales.
The game is about forging your own medieval town, community, and relationships with procedural characters that really feel alive, self-aware, and grounded in your world. Embark on an adventure with them to transform a few sticks and pebbles into a beautiful prospering town from the ground up. Alternatively, simple sit back and watch as your townsfolk discover their passions, spread rumours, or divulge captivating stories with you and between each other.