Heavy Storm Shadow
This is a very fast God's perspective roguelike shooter, the player will pilot the mech, explore the alien frontier, enjoy the "Crimsonland + Vampire Survivors (Vampire Survivors)" endless killing!
Monsters are coming at you like wave after wave, and as your mech's guns move, the monsters explode into a fog of blood and fall in pieces, painting the earth in scarlet. Operate your mech to dodge attacks, kill through the siege, and find a way to survive among hundreds of enemies!