Hello Goodboy
A lost soul and his dog set out on an otherworldly trek through the afterlife in this wholesome, non-linear adventure game. Pass into the world beyond, perform acts of kindness for other souls, and mend mistakes from a forgotten past life - all with a very good boy by your side!
Hello Goodboy is a heartwarming, wholesome adventure featuring Iko, a boy new to the afterlife. With no memory of what brought him to the world beyond, he must rely on Coco, a strangely familiar dog who will help him solve the mysteries of this new existence.
Journey through unknown, yet familiar places, meeting fellow souls on their own adventures through the afterlife. Pay it forward with generous favors for them and try to figure out just why Iko landed in the land beyond to begin with. However, mind the time: there's only so much of it!
But you only have so much time. Decide who you spend time with, as visiting some will prevent you from making relationships with others, and discover how your choices will affect Iko's story through multiple endings.