Hellsplit: Workbench
Hellsplit: Workbench is a Mod SDK designed for Hellsplit: Arena is set to revolutionize the game by allowing players to customize their experience and create their own unique content. Built on top of Unreal Engine 4, it offers all the tools needed to design custom maps, weapons, and game modes. With its intuitive interface, customizable parameters and large set of predefined templates, players can easily create their own levels, weapons, and more.