Herdling
Herdling is a brand new adventure from Okomotive, creators of the atmospheric and acclaimed FAR games, and Panic, publishers of Firewatch.
Head out on a grand alpine expedition with a herd of loveable beasts, as you ascend a mountain path, encounter eerie dangers and surprising obstacles, and forge your way to the mystery at the summit.