Heroes & Generals WWII
Shoot, blow sh!t up, fly or bark orders in the ultimate Free-to-Play, large scale, multiplayer, shooter experience. Thousands of players in multiple battles fighting one massive war of nations. The first to capture 15 cities takes the glory.
Heroes & Generals WWII is a full on, all-out WAR experience. Thousands of players fighting one massive clash of nations. The first to capture 15 cities takes the glory.
Fight alongside newfound brothers from all over the world in multiple battles raging persistently as Generals strategize and deploy resources to assist their men. As a soldier everything you do influences the war.
Experience the rush of close quarter combat, the pleasure of picking off the enemy at range, the power of unleashing hell from a tank or wreaking havoc from an aircraft. The choice is yours.
Unleash the terror of the badass Panther Tank, the power of the Yak-9B fighter’s 20mm cannons, or the stealth of an M8 Greyhound. Load out with the deadly PPS-43, the legendary Tommy Gun or the rare but lethal FG-42.
65+ Weapons, 70+ vehicles and aircraft are available to add to your arsenal. If that’s not enough, you can always use your wrench to humiliate the enemy!