Hexxen: Hunters
A hundred years have passed since the gate to Hell opened, deep in the Black Forest of southern Germany. The world has since been infested by beasts and fiends of all kinds, but portents tell of a greater threat on the horizon – your Witch Hunters are all that stand between humanity and certain doom.
An RPG with real-time exploration and turn-based tactical combat, Hexxen: Hunters takes you to a dark alternate history where the fate of the world rests on your shoulders. Liberate a remote hamlet from the clutches of an evil cult and establish your base of operations, developing it to arm your Hunters with everything from weapons and alchemical concoctions to arcane research and magical devices. Train your Hunters to overcome seemingly insurmountable odds, and prepare to sacrifice your very soul in the defense of humanity.
The Morning Star rises and the scent of death is in the air. Something has been terrorizing the villagers in the area for weeks, and you've taken on a contract to eliminate the threat. Stalking the woods, you come across a horrifying sight – your quarry today is no ordinary ghoul or vampire...