Hi-Fi RUSH Original Game Soundtrack
Grab the needle the feel like you’re on stage with the original game soundtrack to Hi-Fi RUSH! This OST comes crammed with over three hours of original music performed by The Glass Pyramids, Shuichi Kobori, Masatoshi Yanagi and more!