Hide and Seek
This is a very fun, fast, and simple game that can be played by both adults and children. In this game, there are two teams, one of which hides, while the other seeks.
Members of the game are divided into two teams, one of which hides, while the other seeks. At the beginning of the game, the team that is hiding is given a certain amount of time to hide, while the team that is seeking waits outside. When the time is up, the doors open, and the other team can start searching.
The hiding team can transform into various objects and has a higher movement speed.
To make it more challenging to detect a player after transforming into an object, there are various dynamic objects scattered throughout the map that change their positions with each map reload.
The searching team moves slowly and has a narrow field of vision. They cannot see through objects, unlike the other team.
Both teams have a double jump. In the closets, doors can be opened and closed, allowing you to hide inside.