HITMAN - Game of the Year Edition
Experiment and have fun in the ultimate playground as Agent 47 to become the master assassin. Travel around the globe to exotic locations and eliminate your targets with everything from a katana or a sniper rifle to an exploding golf ball or some expired spaghetti sauce.