HITMAN WOA - Celebrity Bundle
Unlock three Celebrity Packs that include inspired cosmetics and permanent access to corresponding Elusive Target Arcade contracts.
Each of these Elusive Targets Arcade contracts has their own set of challenges and methods that further fan the creative flame in taking them down.