HITMAN 3 - Deluxe Edition
HITMAN 3's first content update is here! We're adding new and free content to the game every week in Feburary for all HITMAN 3 players - plus owners of the Deluxe Edition will get access to two new Deluxe Escalations that will unlock unique suits and items.
Death Awaits. Agent 47 returns in HITMAN 3, the dramatic conclusion to the World of Assassination trilogy.
Internet access and a free IOI Account required to redeem the digital soundtrack and the digital "World of Hitman" book. For more information, please visit ioi.dk/ioi-account.