HITMAN WOA - Sarajevo Six Campaign Pack
Get access to the Sarajevo Six Campaign in HITMAN World of Assassination and take on six bonus contracts that tell a self-contained side story which revolves around former members of a paramilitary unit called CICADA.
Get access to the Sarajevo Six Campaign in HITMAN World of Assassination and take on six bonus contracts that tell a self-contained side story which revolves around former members of a paramilitary unit called CICADA. Each target is lethal, observant and highly trained, but nothing Agent 47 can't handle.