HITMAN 3: Seven Deadly Sins Collection
HITMAN 3: Seven Deadly Sins takes you deep into the mind of Agent 47. Get exclusive sin-themed suits and take on brand new challenges to unlock unique rewards. Can you resist all seven sins?
Seven Deadly Sins is a 7-part expansion for HITMAN 3 that will be released over time. Each of the seven content packs introduces a new contract, unique suit and sin-themed item that can be used across the World of Assassination.