HITMAN Trilogy
Get access to all three games in the World of Assassination trilogy. Become Agent 47 in the ultimate spy-thriller story across three games and more than 20 locations.
Get access to all three games in the World of Assassination trilogy. Embark on a globetrotting adventure and become Agent 47 in the ultimate spy-thriller story across more than 20 locations.
Unleash your creativity, track down your targets and enjoy unparalleled freedom of choice in meticulously detailed sandbox locations around the world.
This bundle includes everything you need to play the Standard Edition of each game in the trilogy.