HITMAN WOA - Trinity Pack
The Trinity Pack includes 9 items that can be used in HITMAN World of Assassination. This item pack includes three variants of the ICA19 pistol, Agent 47's briefcase and a classic suit, each themed to represent a game from the World of Assassination trilogy.