HITMAN World of Assassination Episode: Sapienza
Experience Sapienza, Italy, one of the many locations in the World of Assassination trilogy where your mission is to neutralize a lethal bioweapon and eliminate its creators.
Become Agent 47 and get a taste of the World of Assassination with this one location: Sapienza.
Explore the picturesque Italian town, where Agent 47’s mission is to track down a deadly biological weapon and eliminate its creator, Silvio Caruso.
This does not give access to the Freelancer and VR game modes. An option to upgrade to the full World of Assassination is available.