Hogwarts Legacy
Hogwarts Legacy is an open-world action RPG set in the world first introduced in the Harry Potter books. Embark on a journey through familiar and new locations as you explore and discover magical beasts, customize your character and craft potions, master spell casting, upgrade talents and become the wizard you want to be.
Experience Hogwarts in the 1800s. Your character is a student who holds the key to an ancient secret that threatens to tear the wizarding world apart. Make allies, battle Dark wizards, and ultimately decide the fate of the wizarding world. Your legacy is what you make of it. Live the Unwritten.
Includes Haunted Hogsmeade Shop Quest which grants access to an additional dungeon, Shopkeeper’s Cosmetic Set, and in-game Hogsmeade shop.