Hood: Outlaws & Legends - Battle Pass + 25 Tier Skip Bundle
The Battle Pass + 25 Tier Skip Bundle includes the Battle Pass with 103 items, plus a 25 Tier skip to start the progression at level 25. Progress through the tiers within Season 3’s timeframe to unlock unique outfits, weapon skins, and banners.
The Battle Pass + 25 Tier Skip Bundle includes the Season 3: Ostara – Battle Pass with 103 items, plus a 25 Tier skip to start the Battle Pass progression at level 25. Progress through the tiers within Season 3’s timeframe to unlock unique outfits, weapon skins, and banners for every Outlaw.
Progress through tiers to unlock the cosmetics by playing games and earning experience points. Cosmetics are exclusive to this Battle Pass and can only be unlocked during this Season.