Hood: Outlaws & Legends - Season 3: Ostara - Battle Pass
Season 3: Ostara – Battle Pass is the third part of the full 3-Season Battle Pass and contains a wide range of time-limited and unique unlockable cosmetics.
Season 3: Ostara – Battle Pass is the third part of the full 3-Season Battle Pass and contains a wide range of unique unlockable cosmetics for every Outlaw.
Progress through tiers to unlock the cosmetics by playing games and earning experience points. Cosmetics are exclusive to this Battle Pass and can only be unlocked during this Season.