Hood: Outlaws & Legends
In a violent, medieval world, outplay rival gangs in intense PvPvE multiplayer heists. Moving in stealth to steal treasures unseen or dominating through loud and brutal combat, only the best will escape with hard-earned riches.
Faced with a merciless, unchecked state, rebels and rogues battle to claim their place among legends. To win influence with an oppressed people, rival gangs compete in daring heists to hit the wealthy where it hurts. Folk hero or gold-hungry outlaw, only the best will escape with hard-earned riches.
Two teams of 4 players compete to execute the perfect heist, in medieval environments patrolled by deadly AI guards. With the unique skills and mystical abilities of each character, moving in stealth to steal treasures unseen or dominating through loud and brutal combat.