Horace
An unmissable tale of a small robot on a big adventure! Made by just two people, Horace offers over 15 hours of exciting platforming and pushes the boundaries of the genre with profound storytelling and quirky and nostalgic pop culture references!
Adventure through hours of varied gameplay, dubbed by many as Indie GOTY 2019! Overcome 2D platforming challenges with a unique twist, unlock new metroidvania inspired robot abilities, enjoy retro-inspired mini games and reunite Horace with his family.