Join Aloy as she braves a majestic but dangerous new frontier that holds mysterious new threats. This Complete Edition allows you to enjoy the critically acclaimed Horizon Forbidden West on PC in its entirety with bonus content, including the Burning Shores story expansion that picks up after the main game.
Explore distant lands, fight bigger and more awe-inspiring machines, and encounter astonishing new tribes as you return to the far-future, post-apocalyptic world of Horizon.
The land is dying. Vicious storms and an unstoppable blight ravage the scattered remnants of humanity while fearsome new machines prowl their borders, and life on Earth is hurtling toward another extinction.
It's up to Aloy to uncover the secrets behind these threats and restore order and balance to the world. Along the way, she must reunite with old friends, forge alliances with warring new factions and unravel the legacy of the ancient past.