Horror Story: Hallowseed
A story-driven psychological horror game. An obscure event causes your friends to disappear while you were camping in the woods. Alone and stranded in an unknown place, you need to seek the answers about what happened, face the horror and find your friends.
Horror Story: Hallowseed is a single-player story-driven psychological horror adventure game that takes place in the fictional location, Hallowseed. Viewed from first-person perspective, the beautifully rendered environment not only contains various puzzles but is also controlled by an advanced AI that reacts to the player’s choices and actions and activates random scare events.
You were camping in the woods with two friends, when an obscure event caused you to lose consciousness and wake up alone in an unknown, strange place. Explore your surroundings, look for clues in mysterious locations, run and hide from the dark spirits awakened by your presence. Do your best to survive, find your friends and uncover the mysteries hidden deep within Hallowseed – a place forgotten by time, damned and gripped by mysterious demonic terror!