It's not just any garage. Of course, you'll see tools, shelves, tables, spare parts, and equipment to enhance cars... but you'll also find a BBQ and the iconic 1970 Dodge Charger. Experience Fast & Furious, the high-speed street racing saga, amidst all muscle speedsters and a crew bound by loyalty.
And the 1970 Dodge Charger R/T won't just be in the garage, but it will also be part of your collection, ready to leave some tire marks on the asphalt!
Alongside it, you'll find the unforgettable Nissan Skyline GT-R R34 and 95 Mitsubishi Eclipse, as well as the stunning supercar W Motors Lykan HyperSport.