Some of you might have seen them on the streets. Maybe the youngest player will discover them here for the first time. But it's never too late to find yourself face to face with true legends. Those who love racing, but above all those who love cars built to be masterpieces of power and muscle on 4 wheels, certainly cannot miss the Old but Gold Pack, featuring no less than the 1994 Bugatti EB110 SS, the legendary Lancia Delta HF Integrale, the Lancia Stratos Group 5 and the Nissan Skyline GT-R R32.
Four racing cars born when cars were still all asphalt, gas, screeching tires and pure driving pleasure. A dive into the past which promises you a future full of victories! Add these must-have pieces to your collection!