Talk about the opposites attract. On the one hand, a car with elegant slick lines, with a super aerodynamic profile to destroy limits and your opponent’s hope. A racing car born for the track and pure speed. On the other, a massive concentration of unstoppable power, ready to easily overcome even the most challenging conditions: the tracks that would put even the most daring to the test.