Hotel: A Resort Simulator
You are the manager of a hotel in an idyllic location. Build, design and develop your hotel, while creating unforgettable memories for your guests through expert management and by offering exceptional entertainment.
Your mission is to provide unforgettable memories for guests while managing your hotel and growing your business!
Choose the ideal location, design and build all the facilities required (reception, restaurants, suites…), and decorate them to suit your tastes.
Pick up your guests from the harbour and make sure their entire stay is as comfortable as possible to gain the best online reviews. Cleaning, storage, transportation, food, entertainment: all aspects of their holiday are your responsibility.
As the manager, you have many responsibilities: hiring staff, organizing tasks to be done in the hotel, handling reservations, preparing menus, optimising profits, investing in new equipment… Your decisions will determine the success of your business!