Hotel Renovator - Five Star Edition
The Hotel Renovator Five Star Edition includes the base game and a pack of 7 DLC to be released in the upcoming months.
Unleash your inner designer and renovate the hotel of your dreams! Embark on a makeover journey to turn this worn-out place into a successful getaway. Play with thousands of furniture pieces and accessories, and manage the hotel to get 5-star reviews!
Expand your inner designer experience with 7 packs featuring amazing decoration items that will make your hotel stand out from the rest. Customize your hotel with new sets of furniture and rooms!