House Flipper Bundle
House Flipper manages to scratch a specific itch, but it lacks long-term incentives and just generally feels like a missed opportunity. With more content, polish, interactivity, and customization, this could become a nice sleeper hit. It's serviceable as is, but it won't hold your attention for too long.