House Flipper - Cyberpunk DLC
The future of Neo-Tokyo is painted in multicolored neon lights that you can view from your new apartment, which was once a hacker's research center.
It's time to refresh the old-school look of this place and breathe more cybernetic spirit into it, and that's all at House Flipper!