House Flipper - Farm DLC
Wouldn’t an extra room in your perfectly designed house be a handy addition? Do you dream of a garage for your brand new car? It’s now all possible, thanks to the Farm DLC. A revolutionary house extension mechanic will forever change your everyday renovations.
No matter what you plant, you better take care of creating the right conditions for your vegetation!
A selection of unique tools and a set of farming skills will help you with that!
Prepare the soil, spare no water, and you shall be harvesting plentiful crops in a blink of an eye!