House In The Hollow
The House in the Hollow is a first-person adventure game that weaves horror, the occult, and forbidden magic into a mysterious and long forgotten world.
You play as Aloysius Abadier, a man driven to uncover the century old mystery surrounding the sudden disappearance of the notorious occultist, Francis Barrett.
Your journey leads you deep into remote, forgotten forests, where a dark and twisted realm awaits steeped in occult rituals, forbidden relics, and shadowed magic. Within the abandoned Manor House, long buried secrets and the power of ancient spells hide dark, malevolent forces that linger in the halls, determined to ensure you never escape.
But beware, progress won't come easy. The game’s handcrafted puzzles blend seamlessly with exploration, rewarding keen observation and curiosity as you decode cryptic symbols, and piece together forbidden rituals.
Every creaking floorboard, flicker of candlelight, and shadow in the corner of your vision draws you deeper into its lost Art Deco world, frozen in time, with unique locations that will either empower you, or damn you.
With each step forward, the boundary between the living and the dead blurs. Will you master the occult forces working against you, or will you become another lost soul in the Hollow’s grim legacy?