House of Legacy
Unrivaled Freedom of Base-Building: Forge your destiny with boundless creativity as you assemble an array of building elements, fashioning your empire from the very stones of your vision.
Intricate Interactions: Navigate a labyrinth of relations, alliances, and vendettas with an expansive cast of NPCs hailing from dozens of noble houses, all through an arsenal of interactive means and a tapestry of unfolding events.
Realistic Administration: Ascend the ranks of a realistic officialdom system, mirroring the intricate web of promotions, rivalries, and administrative acumen from ancient times.
Strategic Brilliance: Wield the sword of strategy, lead your legions into battle, and quell insurgencies to ensure the throne stands firm.
Forge your legacy amidst the tapestry of time, as you carve out an estate, nurture generations, and adapt your clan to the winds of change. Mold and rejuvenate the ancestral lands, overseeing the various industries that sustain your lineage.
Bestow your clan members with knowledge, wed them to other houses, and propel your kin to greatness, whether by the ink of imperial exams or the steel of battlefields. In this dance of power, cooperation and conflict with rival houses, including the indomitable royal lineage, are woven into the very fabric of your destiny.
When the mantle of leadership falls upon your shoulders, the canvas of your domain awaits your masterful strokes. Create, dismantle, and reassemble the buildings within your fief as you see fit. Govern your realm with wisdom, presiding over matters both administrative and contentious. Will you be a just ruler or a master of manipulation?
In a world teetering on the precipice, with rebel forces reigning supreme, you must choose your path to power. Beseech the imperial court, marshal your own forces, employ the arts of diplomacy, or even sow discord and coax the rebels to surrender, all in the pursuit of quelling the rebellion. Triumph, and the rewards of glory and titles await; falter, and clandestine alliances may sway the balance of power.