Bardic Inspiration Vol 1.5
The new Idle Champions Theme Song was originally written and composed live during a weekly episode of the show Bardic Inspiration by Jason Charles Miller, Dylan Wilks, their guests, and the audience. Recorded at Central Command Studios in Los Angeles.
Featuring the vocal talents of Jason Charles Miller, Bardic Inspiration Vol. 1.5 is the perfect partner to your in-game push or a D&D prep session!