Grymforge Karlach Party Pack
Also included are 14 Platinum Champion Chests for each, and an exclusive Skin & Feat for Karlach!
To collect the Champions & gear in this awesome pack, pick up this DLC. Then install and load the base game: Idle Champions of the Forgotten Realms.
This offer is only available in countries where Idle Champions of the Forgotten Realms and Epic Games Store are offered.